-Паппас Пресс-

Информација која сите ги интересира!

Екстремно понижување e резултатoт на екстерното тестирање

cropped-pappaspressОткако се’ во животот се сведе на казнување и експериментирање, на ред дојде сегашните генерации во средните училишта да послужат и како лабораториски глувци.  Е па, добредојдовте во мојата чудесна земја Черн… Ова де, Македонија.

После години и години најавување, од оваа година, кога конечно се „отстранија“ сите пречки за (не)реализација на екстерното оценување, сега можеме да спиеме мирно, затоа што ќе бидеме оценети на „европски“ начин, со екстремно оценување.. Упс, екстерно!

Само видете, во главата ми бодат неколку дилеми! Ајде, се’ со ред..

Не сум против, туку најпротив за реализирање на овој (не)успешен проект на Министерството за образование и наука.. Си направија – ПОПАРА! Зошто во еден момент не се консултираа со професори, наставници, ученици? Можеби ќе ги поучеа и ќе се најдеше друг начин за „проверката“ на објективноста на овие загрозени видови во овој процес на тестирање.

Драг министере и сите вие околу него, кажете ми дали знаете ли како еден ученик добива оцена и што се’ ја сочинува оцената? -Очигледно не. Оцената која ја добиваме сите ние е всушност збир од повеќе активности на ученикот во текот на една наставна година.. Тука спаѓаат: тестовите, активностите од часот, проектите, усните одговори, додатната настава, редовноста, дисциплината итн. Има потреба да набројам повеќе? -Јас мислам не. Ќе ви предложам да ги отворите критериумите за оценување и ќе осознаете.

Втора работа, ако ние учениците во средните училишта, а и тие во основните, мислевме дека сме толку напредни немаше да учиме во средно или основно, туку ќе учевме на факултет! Точно е тоа дека не се сите луѓе за во училишна клупа, некој мора и овци да пасе.. Но, ако ние мислиме дека можеме со еден тест да положиме цел материјал од една учебна година, кој инаку го одговараме тема по тема, тогаш ние ќе се запишевме вонредно и ќе го затворевме овој проблем. Но, во никој случај немаше секој ден да се малтретираме и да одиме во училиште, да учиме и да се малтретираме, просто кажано. Уште еден доказ дека скиците за вашиот проект не се компатибилни за да бидат реалност.

Од кои учебници ние да учиме?! Извинете, но вашиот проект за бесплатни учебници не успеа, па така ние по некои предмети немаме учебници, по некои предмети учиме од учебници за на факултет, а се случува и на некои предмети да се чувствуваме како да сме во среден век па пишуваме во тетратки, како под казна да сме. П.с. ако ви треба тетратка за да ги извадите прашањата, кажете.. Да не биде после „држ, не дај“!

Кои се стандардите за оценување на екстерните тестови?! Т.е. има ли стандарди? Охоо. Ајде да ве поучам драг министере.. Ако сакате реално да ги оцените сите ученици, тогаш дефинитивно тоа не можете да го направите со прашања на заокружување. За да оцените еден ученик важно е да видите како тој се изразува па така, тука треба да се вметнат самостојни одговори, опис на некоја личност, појава, процес, реакција, задачи со дополнување и така натаму.  Тестот за екстерно оценување не исполнува ниту еден единствен услов од горенаведените.

Јас се уште се чудам како ли ќе се реализира ова тестирање, која е техничката подготвеност?! Дефинитивно тука не би ги сместил искршените компјутери, софтверските проблеми, нефункционирање на системот итн. Направивме пробно тестирање и така ги утврдивме овие „мали“ недостатоци.

Како ли ова ќе функционира.. Или пак, воопшто нема да функционира?! Зошто не  воведат вакви тестови во текот на целата учебна година, нека се тестираат учениците по секој предмет но, нека се тестираат континуирано,па на крај нека вадат конечни оценки, вака веќе би било прифатливо. Инаку вака не ја бива работава!

Треба да се земе предвид обемот на материјалот кој го учат сите ученици денес. Обемот на материјалот, кој професорите и наставниците имаат за задача да ни го предадат, за ние да го научиме бара многу труд, така што освен што се расправаат со деца кои се уште се развииваат како и со илјадници карактери, тие даваат се’ од себе да го мотивираат ученикот да прифати и да научи нешто.. Дефинитивно не се сите од тој тип, но има и вакви кои јас ги познавам.

Секој може да „киксне“ на овие екстерни тестови, најпрво поради стресот! Но, има ли некој кој го разбира ова? Некој да не сфати нас учениците? Почнувам да размислувам и се’ мислам дека и овие протести кои се организираат, се всушност дело на некој друг, а вклучени се учениците, затоа што се свесни за неуспехот на проектот, па кога ќе паднат сите вложени средства да се вадат на нас, учениците, на професорите, родителите итн.

Проектот ќе се реализира, но НЕУСПЕШНО, тоа го докажуваат и овие горенаведените факти, кои ако почнам да ги набројувам ќе ги има уште многу, затоа што не сум стигнал ни до пола..

Бедните објаснувања на Министерството за образование и наука, за тоа дека со екстерното тестирање ќе се доведат „во ред“ наставниците и учениците се толку многу банални како и континуираното менување на одлуките кои ги донесуваат овие институции, односно се’ се прави преку ноќ, додека да трепнеш. Наместо екстерни тестирања, нека посветат поголемо внимание на книгите (кои или ги нема или се хаос),  обемот на наставата, потребите на учениците и професорите.. Прво нека ги поправат грешките од веќе пропаднатите експерименти, а не континуирано да се прават нови, оставајќи големи дупки во образованието.

* Tекстот не е превземен/копиран и сите авторски права ги задржува -ПаппасПресс-

*Идентитетот на авторот од овој момент е заштитен.
*Како блог страна, се повикуваме на член 16 од уставот на РМ,со кој се гарантира слободата на јавното изразување, јавниот настап и говор. Цензурата е забранета.
*Воедно се повикуваме и на правото заштитено со Европската конвенција за човекови права член 10, како и на сите меѓународни конвенции на кои Македонија се обврзала

41 comments on “Екстремно понижување e резултатoт на екстерното тестирање

  1. Boki
    Мај 22, 2013

    Браво мислам конечно најдов истомисленик за темава се што имаше да се каже кажа во овој проект нема недостатоци ТУКУ ИМА ДУПКИ ОГРОМНИ ама како што би кажал типот од рекламиза за мкд живееме во ЕДНА ЧУДЕСНА ЗЕМЈА!!!!!!!!!!! КАДЕ СЕЕ МОЖНО КААКВИ ЕВРОПСКИ УСЛОВИ БАРААТ ИМАМ ДРУГАРИ СРЕДНОШКОЛЦИ НАСЕКАДЕ НИКАДЕ НЕАМ ВАКВА ГЛУПОСТ И НЕМА НИ ДА ВИДАМ

  2. detenceto
    Мај 22, 2013

    Одлично напишано!

  3. Ovoj Stariot
    Мај 22, 2013

    nejkam da ve bodam ama ko ke doete na fakultet togaj so ke trazete da se ukinat ispitite?

    • anonimen
      Мај 22, 2013

      drugo e fakultet drugo e sredno i osnovno….nekoj ne se dovolno obrazovani da dojdat do fakultet pa odat so 3 godisno obrazovanie….ako si go procital poubavo teksto kje svanes deka se zbore za eksterni testovi koj dosega nikogas gi nemase…drugo e fakultet…

    • emilija
      Мај 22, 2013

      pa koga ce dojdat na fakultet ce im e polesno zato sto tamu se polaga na kolokviumi a ne na cel materijal

    • Maturant '04
      Мај 23, 2013

      SAKAM KAZAM NEZNAM RECAM hehehehehehe
      Ti mnogu ucen li si? :/

    • jas
      Мај 23, 2013

      Fakultetot ne e obvrska dadena so zakon nego zelba, a srednoto I osnovnoto se obavezno obrazovanie koe mora da se zavrsi!

    • revoltiran ucenik
      Мај 24, 2013

      dali vie gi imate poglednato knigite kakvi se ?
      dali znaete deka nema po nekolku temi od knigite?
      ministerstvoto od nas ocekuva da bideme kako roboti, epa nemoze taka prvo neka ni se namali materijalot zatoa sto ima 270 strani po kniogite po matematika, biologija-180,geografija-150 i taka nataka.
      kako ocekuvaat oni od nas da naucime sve?
      eve kade ni odi vremeto:Имаш 5 дена за да научиш 100 лекции Ако една лекција ја учиш 1 саат тоа се 100 саати 5 дена имаат тоа се 120 саата од тие 120 саата 40 ги спиеш 20 си у школо 20 ти се повторуванје на лекциите кои денес си ги учел.i njde sega vie kazete kako da ne barame da se ukine testiranjeto

    • Lena
      Мај 27, 2013

      Факултет е сосема друга приказна и други критериуми за оценување. Авторот е комплетно во право и има цврсти аргументи.

      Средно и основно се далеку од факултет, не според престиж (затоа што сепак се дел од еден комплементарен систем) туку според самата своја суштина, или со други зборови се неспоредливи.

      Проблемот не е во воведување на евалуација за заштита од „врски“, туку-така дадени оценки итн., тоа е добродојдено.

      Проблемот лежи во инструментите кои се истресени од ракав и очигледно воведени без да се земат в предвид некои основни параметри, како што се ставовите на учениците и професорите елемтот на стрес, тоа што учениците одговараат на 5-6 лекции, а не на цел материјал.

      Каде е студијата изработена за целите на оваа „реформа“, каде е јавната дискусија? Кога се прави нешто што го засега целото општество не треба одговорните лица да се однесуваат како уметник кој мора да биде во изолација со својата креативност, затоа што иднината на младите зависи од овој експеримент што сакаат да го претстават како проект.

  4. Monica
    Мај 22, 2013

    Убаво напишано.. Куќа не се гради од покрив

  5. Marija
    Мај 22, 2013
  6. Bratetebra
    Мај 22, 2013

    ne vi se uci izgleda ic, a na fejsbuk da dremete ve biva… toa ti e toa

    • vlado
      Мај 23, 2013

      pa gledam i ti si na fb

    • jocka
      Мај 23, 2013

      e sea sto kaza ziti se…ocigledno deka si nekoj koj ima zavrseno sredno pa sea se ZANESUVAS-.-

    • Vesela
      Мај 28, 2013

      im se uci, ama preku cela godina. ne im se ni cita 300 strani za 6 dena, a kamoli da se povtori sekoja informacija. premnogu informacii za kratko vreme, vneseni vo bilokakov vid, sozdavaat zabina. a na fb se javuvaat zatoa sto onie vo mon, so poddrska na takvite kako vas, ne gi ni slusaat nivnite i toa kako seriozni argumenti protiv ovoj kviz so koj se ponizuva i obezvrednuva celiot obrazoven sistem. a, da, ne bi bilo loso sega da gi revidirame site diplomi pa da vidime kolku znaat takvite kako vas na koi strasno im se uci.

  7. Marija
    Мај 22, 2013

    alal da ti e 🙂

  8. Весна
    Мај 22, 2013

    Секоја ти чест, само би додала уште нешто…Не ми е јасно зошто не се прави екстерно оценување кај студентите по факултетите …дај да видиме кој тоа го злоупотребува образованието, кој плаќа дебели пари за дипломи, а врска нема со животот!….Зошто ни ги малтретираат децата и им прават непотребни стресови…Синчето мое кое има 9 години почна да грицка нокти бе алооо…!!!Ако сакаат да ги казнат наставниците и со тоа да се полни буџетот има други начини, со ова се врши злоупотреба на децата! ….Опстанокот на општеството не зависи од оценката на едно девет годишно дете , туку од оние кои добиваат дипломи благодарение на нивниот дабок џеб и такви неписмени утре ке застанат на некоја функција и ке солат памет….е од такви неписмени пати цела Македонија, оти сме продадени души , секоја чест на исклучоците.Знае ли некој каков стрес е за детето да дојдат во училницата непознати чичковци и тетки кои ке вршат екстерно оценување???…Децата се во паника , незнаат што им се случува,незнаат што да очекуваат…Па нели им е жал???…Никако не можам да ја разберам целта на оваа лакрдија…

    • TINA
      Мај 23, 2013

      Potpolno se slozuvam so ova ,i jas smetam deka podobro bi bilo da se testiraat onie na fakultet koi potpolno nepismeni doagaat do diplomi i toa kupeni a potoa i do vidni funkcii so koi ne znaat da rakovodat pa pravat vakov haos kako ovoj sto sega se slucuva .Sekako cest na isklucoci ima i premnogu pametni deca no za zal tie tesko prosperiraat.

    • vuk
      Мај 26, 2013

      Tocno taka! Ako eksterno se proveruvaat silnite magistri koi se stancaa vo ovie nekolku posledni godini I toa so testovi za 8 – mo oddelenie, ke se dokaze celata zabeganost, nesoodvetnost, promasenost I suplivost na nasiot obrazoven system.

    • Весна
      Мај 28, 2013

      Еве, јас сум универзитетски професор и не знам зошто Вие имате толку лошо мислење за студентите. Па, тие се истите оние ученици во средните училишта кои за две години ќе станат студенти. Дали до тогаш ќе успеат да се онеписменат? Зошто мислите дека сите оценки во основно и средно се реални, а на факултетите нереални? Оглупавуваат ли младите во периодот помеѓу матурата и факултетот? Истиот отпор го имаат и некои по форумите кон учениците и нивните наставници, а јас Ви велам дека има извонредни студенти кои навистина имаат знаење. и не би било во ред да им се наметне екстерен тест, зашто тој би го навредил високот школство. Исто така апсолутно не е во ред ова ступидно, хаотично и неорганизирано малтретирање на основците и средношколците. Следени се цела година преку сите активности. Ниту на факултет, ниту во основно, ниту во средно улилиште не може да е меродавен еден тест. Никако! Ваков тест, изведуван во услови кога е крај на годината и учениците треба да одговараат по сите предмети, само им создава метеж од премногу информации во прекраток временски период. Барем на факултетите ги растоваруваме со колоквиуми. И во високото школство тестоманијата и вестернизацијата само го спуштаат нивото на студирањето. Верувајте дека и мене би ми било полесно да имам увид во нивното вистинско знаење преку класичен испит. Јас комплетно ги поддржувам оние што се револтирани од пресијата што се врши врз децата, но не треба да покажуваат таков отпор кон студентите. Исто така ме лути кога некој, веројатно поради нешто лично засегнат, сите ученици кои протестираа ги нарекува мрзливи и бара од тестирањето да „се види чии петки се заслужени, а чии се купени“. Секаде и секогаш ќе има подарени оценки, без разлика ќе тестираат ли тие екстерно или не. Меѓутоа, големото мнозинство од тие оценки на сите нивоа на образование се добиени со многу труд и навреда е и за основец и за средносколец и за студент однапред да има сомневање во неговиот труд и во неговото знаење. на крај, се надевам дека во МОН ќе имаат барем доволно разум да се откажат од впишување во свидетелствата на оценки коишто очигледно ниту можат ниту смеат да бидат таму како мерило на целокупните постигнувања на учениците по одредени два (а што со другите?) предмета.

  9. new generation
    Мај 22, 2013

    ovoj stariov…na neroden petko kapa mu krois, ako citas dobro, jasno ti pise, fakultet na mesto na fakultet. Ako se sledat evropski standardi neka se vovede praksa, glavata na eden srednoskolec treba da e polna so ubavi misli, pozitivnost, glavata ne e usb od 16GB pa pravi copy paste na sve sto treba i ne treba… ‘vazno e da se znae’ ako nikogas moze i nema da ti treba. rezultati ke ima samo koga mladinata ke bide slozna.

  10. petar petrusevski
    Мај 22, 2013

    deckovo,ako e pretendent za nekoj fakultet(a stom vaka pisuva i treba da e taka),treba vednas da se ogradi od tekstov i da se izvini za greskata.Ako saka da cuva ovci….–togas tekstot e na mesto

  11. милка
    Мај 23, 2013

    Ако решиле да има екстерно нека има ,ама нека биде парцијално.Нели се укинува ваквото оценување на факултет а сега се воведува во основно.Вакво какво што е екстерното не е добро за никој.

  12. Sonja
    Мај 23, 2013

    Odlicno napisano, sekoja cest, jas sum isto taka srednoskolka i sakam da kazam deka ne mi se veruva do kade e dojden narodov, site si gledaat za sebe odnosno prodadeni dusi, samo gledaat da iskoriistat. Sakavme naseto uciliste da protestirame zaedno so ostanatite ucilista, no profesorite ni zastaa na patot, odnosno ni gi zaklucija site mozni vrati so gi imase. I uste ni obajsnuvaat deka kje gi kaznele ako ni dozvolele da protestirame.

  13. vlado
    Мај 23, 2013

    se slozuvam so pogore napisanoto
    prvo im gi smenija predmetite na decata, a i ne e leno sega za nekolku dena da se povtori celiot materijal,
    od stres i od nervoza ke utnat nekoe prasanje i ke dobijat pomali ocenki

  14. Maturant '04
    Мај 23, 2013

    Bravo za tekstot…. Samo dokolku sakate da ima efekt, potrudete se istiot da bide objaven i dostapen za posirokata javnost i sekako vo drugite mediumi ( t.e. SHARE) 🙂

    Uste ednas BRAVO i srekno 😉

  15. Anonimen.
    Мај 23, 2013

    Sekoja cest.Sekoe dete ima prava, a roditelite stojat zad svoite deca i gi branat nivnite prava.Sekoe dete moze da se protivi na eksternoto sekako se testiraat decata a ne roditelite ili pak profesorite!A tie so se od ministerstvo za obrazovanie ocigledno nemaat deca i zatoa sakaat drugite deca da gi testiraat, tie se tolko bezdusni.SRAMOTA!Ahh, kako ne im e sram toa da go pravat, sekako deka edno dete nemoze svite 12 predmeti da gi znae od pocetok do kraj isto kako sto eden profesor nemoze site predmeti da gi predava.NO KOJ DA GO RAZBERE TOA?!?! SRAMOTA ZA TIE OD MINISTERSTVO! DA GORAT VO PEKOLOT.

  16. Martin
    Мај 23, 2013

    Sekojca cest

  17. asde
    Мај 23, 2013

    Neka kaze nekoj bilo nastavnik, profesor ili pak nekoj si sto znam pretpostaven od Ministerstvoto dali moze ucenik da se oceni vo 60min? ako e taka zosto pak nie togas celo godina odime na uciliste? kako prvo listite za eksternoto koj po sto polaga trebase da stignat na 20 Maj ama za zal tie listi stignaa na 23. vtoro: koj e toj sto moze da nauci cel ucebnik vo rok od 6 dena (posto ima polaganje na 29) treto: koj e toj sto ke gi nauci dvata ucebnika sto treba da gi polaga vo rok od dve nedeli? plus toa ucenicite nemozat da go posvetat seto svoe vnimanie na eksternoto bidekji sega se pravat i krajni testovo po drugite predmeti… toj sto moze da go odgovori seto ova neka poveli 😉

  18. ime
    Мај 23, 2013

    Може ли некој да ми одговори зошто екстерно тестирање нема во приватните средни училишта? Нели и тие бараат акредитација од министерството? Па, и во овие училишта има и ученици и професори, кои не знам зошто се во привилигирана положба.

  19. Matea
    Мај 23, 2013

    E ova se cekase,sekoja cest!!!

  20. Vasko :D
    Мај 23, 2013

    eve jas sum od osnovnoto vo valandovo i nas deneska ni gi dadoa predmetite na koj treba da polagam na 27 , toa se dava pred 1 mesec ili 10 dena a ne ja treba da ucam cela kniga za 3 dena sto kje naucam ziti sve !!! a za tekstot sekoja cest

  21. Tamara
    Мај 23, 2013

    МОН нема храброст да расчисти со некои круцијални недостатоци кои се натрупуваат во нашето образование.Ако мислите дека ваквите тестови нешто ке помогнат,се лажете ,господа. Прво исчистите си ги програмите,исфрлете некои навистина непотребни предмет *8природни науки*???),научите ги учениците да ЧИТААТ од книги ,а не да зркаат во монитори! И пред се ревидирајте ги наставните планови и програми – ке видите колку многу нашите ученици се ДАЛЕКУ од знаење!!!!

  22. Боро
    Мај 23, 2013

    Луѓе!, во друго е прашањето, дека е ова глупост е јасно, проблемот е следен: КАКО Е ВОЗМОЖНО НЕКОИ ИДИОТИ ДА ПРАВАТ ШТО СИ САКААТ!!! Кој им дал право да менуваат воопшто нешто, кој не прашал нас??? Е покрај ова има уште поголем проблем, а тој е навистина загрижувачки: како е воопшто можно да си ги прифаќаме сите идиотски работи како бајчиња??? Се повеќе почнувам да верувам дека се делува во умот на обичниот човек со некој срдства на хемиска или електромагнетна база, иначе не е возможно така лесно да се спроведуваат идиотизми од секаков вид кои се дирекно насочени против нормалното живеење на човекот.
    Барем обидете се да размислите

  23. Nikolaj
    Мај 23, 2013

    Ваквите т.н проекти се производ на опсесивно компулсивни личности ( се започна од екс министерот П.С кој беше прерутиран како амбасадор во Австралија) без ниту една секунда работно искуство во образование.Луѓе опседнати со помислата да владеат по секоја цена правејки штета на целото општество и притоа прикажувајќи колку многу работаат, без влакно да им фали од главата.Е па г-не министер колку е вашиот и на вашите “експерти советници” работен стаж во образование.?Кој се квалификациите кои треба да ги поседува некоја лишност за да биде министер? Колкава е глобата како што милувате да кажете во владата за секоја промашена работа на министерот и неговите соработници?(бројот на промашувања е огромен).Во западниот свет системот на вреднување се состои од наградување на успешните и ненапредување на оние помалку успешните ,а не на казнување.Ако некој треба парично да биде казнет ( и тоа многу дебело) тоа се сте вие и вашите колеги од останатите министерства заради низата промашени “проекти” -експерименти (катастрофални учебници – па неуспехот го покривате со користење на странски учебници од Англија, тастатура и моинитор за секое дете и многу други)Примерот со екстерното оценување во Португалија е уште еден пример за безсмисленоста и хаосот во вашите глави – алооооо Панче каков ти е тоа пример со држава пред банкрот, што не ја спомнеш Америка и Германија.10 години тврдевте дека Болоњската конвенција е добра за по 10 години да утврдите дека нешто не штима.Ајде соберете се сите од министерството и платете глоба како секој граѓанин на оваа Чудесна земја.Ако сакаш(те) да направите нешто што ќе биде вистинска реформа во образованието и ако не знаете како прашајте ги и консултирајте се со луѓето што непосредно работаат во наставата, немојте да се водите од некакви налудничави и безсмислени идеи на ситните советничиња кои немаат три чисти во нивните дотерани главчиња.На крајот да те потсетам дај малку среди ги Бараките на ДИЦ како архитектонски така и кадровски затоа што премногу се запоставени.И за малку да заборавам купи аспиратори во Министерството за образование поквалитетни за да можат ефикасно да го проветруваат просторот од чадот од цигарите кои се пушат во истото. (затоа што личат на Тетовска чајџилница)

  24. Студент
    Мај 23, 2013

    Не сакам да ве демотивирам или слично едноставно би ве посеветувал наместо да протестирате или пак да пишувате по форуми подобро отворете си ги книгите и учете бидејќи реално шансите за да го поништите полагањето се 0.1%

  25. tanja
    Мај 24, 2013

    prvo psihickata sostojba na umot e edna na eden cetvrtoodelenec, osmoodelened gimnazijalec i student taka sto muabetot ne drzi voda. Koga si student se smetas za zrela i izgradena licnost koja veke go ima steknato i oformeno svojot odbramben mehanizam baska fakultetot ne e za sekoj tuka veke selekcijata se slucuva ama kako sto trgnalo
    kaj nas e obratno ke gi selektirame vo osnovno i sredno a sekoj nesposoben potoa ke zapise kvazi fakultet vo nekoe selo i ke dobie diploma.baska sto ima deca koi na testovi potesko se izrazuvaat i obratno vo sekoj slucaj toa so eksternoto po mene e katastrofa .Zosto selekcijata da ne se slucuva so priemen ispit za fakultet pa ako na nekoj mu bile podaruvani ocenkite tuka ke kiksne i zavrsena rabota a toj sto si ucel i dobival realno zasluzeni ocenki ke si go polozi kako pesna

  26. ucenik
    Мај 24, 2013

    Екстерно по математика: Ако возот оди со брзина од 100km низ тунел а зајакот има три уши, колку метри кабел можеш да протегнеш низ ушите на слонот ако гумата за џвакање е 10 денари?

  27. ucenik02
    Мај 25, 2013

    Секоја чест!Браво!

  28. Трпе
    Мај 27, 2013

    Компјутер за секое дете. Најголемото воодушевување за простодушните, најголемото промашување за образованието и воедно најголемото перење пари од страна на тие што го извеле тој проект. Море мамата нивна хохштаплерска, разнебитија се што можеа, упропастија до кај стигнаа

  29. nastavnik vo sredno strucno
    Јуни 9, 2013

    Екстерно тестирање да.Но начинот е трагично изберен.Не може некој од некоја фотеља во министерство да крееира тестирање.Ке се тестира целиот годишен материјал.Тој што тоа го измислил нема врска со образовниот процес што сега се спроведува.Нека се тестира повеке пати во учебната година.Со стандардни тестови.Но тоа не може да се изведе до крај затоа што не постојат учебници по сите предмети особено во стручните училишта Направете тимови од професори по оделни предмети кои имаат доволно стаж и искуство и ке се најде решение Замислите математика се полага со заокружување и редица други апсурдности.Некои прашања децата воопшто ги немаат сретнато до тогаш Глупост невидена.Не се тестираат сите ученици туку по случаен избор.И сега финиш.Ке се казнат оние професори што имаат најголеми отстапувања.успешноста ке зависи од научениот цел материјал,тремата од тестаторите кои се од истите училишта и ако влезе професорот што му се тестира предметот и тој ги одговара прашањата и т н глупости до глупости.Тие професори кои држат до себе и својата гордост не ни помислуваат на такво нешто.тие ке излезат мегу по слабите.Ние во нашето училиште на состанок на синдикат изгласавме да штрајкуваме го пративме до регионалниот синдикат Молчење.Каде е СОНГ да одбрани нашиот глас.Паметиме кога штрајкувавме со недели за нашите права.Требаше професорите да бидат на чело на протестите со учениците Но владее страв.Занемеа учителите ,наставниците,занеме гласот на просветниот работник тоа е срамота за оваа убава земја која е наша единствена и која сите си ја сакаме

Напишете коментар

Information

This entry was posted on Мај 22, 2013 by in „Прва писмена работа“, Колумни.

Навигација